Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizualizační nástroje pro 3D podporu výuky
Mutl, Josef ; Lustig, Stanislav (vedoucí práce) ; Prokýšek, Miloš (oponent)
Náplní této bakalářské práce je zmapování existujících vizualizačních nástrojů a zhodnocení jejich využitelnosti pro 3D podporu výuky. Podstatnou část práce tvoří realizace modelového řešení 3D vizualizace historického objektu - hradu a zámku v Polné. V teoretické části práce jsou popsány informační zdroje z oblasti výukových objektů a tvorby 3D modelů. Jsou představeny konkrétní možnosti praktické realizace 3D vizualizace historického objektu a navrženy oblasti její implementace do života společnosti, přičemž je kladen důraz na oblasti vzdělávací. V části praktické je nejprve představena vlastní realizace modelového řešení 3D vizualizace historického objektu. Dále následuje průběh proběhnuvšího šetření modelu do výuky. Na závěr jsou představeny výsledky ověření aplikace a formulovány závěry a doporučení pro školskou praxi.
Vizualizační nástroje pro 3D podporu výuky
Mutl, Josef ; Lustig, Stanislav (vedoucí práce) ; Prokýšek, Miloš (oponent)
Náplní této bakalářské práce je zmapování existujících vizualizačních nástrojů a zhodnocení jejich využitelnosti pro 3D podporu výuky. Podstatnou část práce tvoří realizace modelového řešení 3D vizualizace historického objektu - hradu a zámku v Polné. V teoretické části práce jsou popsány informační zdroje z oblasti výukových objektů a tvorby 3D modelů. Jsou představeny konkrétní možnosti praktické realizace 3D vizualizace historického objektu a navrženy oblasti její implementace do života společnosti, přičemž je kladen důraz na oblasti vzdělávací. V části praktické je nejprve představena vlastní realizace modelového řešení 3D vizualizace historického objektu. Následuje popis pilotáže modelu do výuky. Na závěr jsou představeny výsledky ověření aplikace a formulovány závěry a doporučení pro školskou praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.